BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 5, 2011

░► ● PERUTUSAN PENGARAH● ◄░

Assalamualaikum dan selamat datang diucapkan kepada pengunjung-pengunjung laman web kami, Jabatan Bekalan Air Negeri Terengganu.

     Saya berserta semua warga Jabatan Bekalan Air Negeri Terengganu mengucapkan syukur ke hadrat Allah Subhanawataala kerana Jabatan Bekalan Air Negeri dapat juga menyedia laman web jabatan bagi turut sama menyedia ruang penyampaian maklumat dan ruang berinteraksi secara 'ICT' dengan masyarakat sebagaimana yang menjadi "trend" masa kini.Saya berharap laman web ini akan berfaedah kepada masyarakat umum dalam memberi maklumat terkini tentang peranan Jabatan Bekalan Air Negeri sebagai Badan Kawalselia urusan air mentah di negeri ini.
         Urusan Kawal Selia aktiviti dari loji hingga ke "billing" termasuk juga tentang mutu air bersih yang diproses oleh operator air adalah di bawah tanggungjawab Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN).
        Jabatan ini juga akan terus terlibat dari segi Penyediaan Perancagan Pembangunan Infrastruktur Air Kerajaan Negeri dengan kerjasama operator air Kerajaan Negeri iaitu Syarikat Air Terengganu Berhad.
            
Sekian .

(DATO' HAJI MUSTAFA BIN SIDEK)
Pengarah Bekalan Air Negeri Terengganu.

0 comments: